Saturday, July 25, 2009

Kenapa ek...??

assalamualaikum...hi guys..

apa kbr ari nih..??by the way..good morning...:D..br jer bgn tido nih..semlm berjaga n berhibur sampe kul 5am...huhuhuh...so, apa plan ari ni yer??

by the way, aku rasa sedih sgt ari nih...pernah dgr istilah "nk pake...x nk buang" x??apa yg korunk semua phm yer??sedih tul biler dpt benda di dr sorunk kwn yg agak rapat gak...perlu ker dia ungkapkan perkataan tu..mmg rasa nk nangis dh skg nih...tp tabahkan hati jer...igtkan dpt la lebih rapat dgn org tu..tp mcm x berguna jer...tp aku x leh lupakan kwn aku tu...adeh...naper dgn aku nih...huhuhu..aku ni ada mslh ker?

apa yg aku perlu buat yer??

lupakan dia tu ker??
still mcm biasa ker??
or wat mcm x tahu jer??

aku dh bingung skg nih...aku perlukan sokongan...tolong...aku dlm dilema nih...

kepada sesiapa yg sudi membantu...sila la yer..d alu2kan...

by the way...sorry la guys, coz wat korunk semua kusut kepala baca blog aku ari nih..aku dh x tahu nk wat per sbnrnya nih...korunk jer la harapan aku tuk turskan hidup nih...

7 comments:

SahrulBahri said...

Yeah .. be the tough one .. Allah maha berkuasa bersabar dengan setiap Dugaan eh ..

sham said...

ok..tq abg...adik hargai sgt semangat2 apa jua nasihat yg abg bg kt adik..

akulah Lara said...

hurm...saper la agaknya yang buat yang macam tue? Siap ayat "nak pake...xnk buang.." terok btol (i hope this post is not refer to me..) maybe kekadang we need something for ourself..but kekadang tue kita takkan dpt apa yg kita nak sebab benda2 mcm nie susah nak jangka....hope sham tabah okkey. btol kata SahrulBahri tue, Allah Maha Segalanya...so Dia pasti akan tolong kita semua okk (n_n)

budak_nakal said...

sabar lah dengan dugaan yang tiba, Dia maha adil dan setiap dugaan yang diberi pastinya ada hikmah dan sebab nya, sesungguhnya Dia tak beri dugaan yang tak termampu kita hadapi, pastinya dugaan itu membuatkan kita lebih rapat lagi dengan Nya.....

sham said...

okies guys...i'm being okay right now...thnxs for all ur supportive comments...i appreciate it..

Fitrie said...

Errr... Sabar la sham. Semua tu dugaan kepada insan lemah mcm kite. Moga2 kite lebih kuat utk hadapi dugaan mendatang...

sham said...

tq fit...