Thursday, June 25, 2009

Bosannyer...



hi...

adeh..bosannyer pagi nih..nk bgn tido td pagi pun rasa malas giler...rasa cam nk amik cuti jer...x tahu la naper leh jd mcm nih???jap..jap..nk cuba list kan sesuatu..pas ni nk pilih...


adakah aku ni letih sgt??

adakah aku ni kurang tido sebelum nih??

adakah aku ni x sihat??

adakah aku ni perlukan lebih masa tuk berehat??

adakah aku ni perlu g bercuti n tenangkan fikiran??


hurmm...mana satu ek...aku pun x tahu la...nk ge ku pilih semuanya..n then wat satu conclusion..aku amik cuti n tido jer...hehehehee.....dh la terlewat bgn pagi td..jam 8.15am br tersedar..huhuhuhu...apa lg..pas tu semuanya jd cepat la...kecuali bab d dalam toilet...itu akan mengambil masa..sama seperti bgn awal...hehehehe...
actually skg ni pun tgh x tahu nk wat paer..ada keje..tp malas nk wat..huhuhuhu...tolong..naper dgn diri ku ini...wawawawawa...aku ni dh x betul ker ek??adeh..susah tul la..naper la leh jd cm nih??huhuhuhhuhu..nk g jumpa pakar la pas nih..tgk apa dia leh tolong...huhuhuhu...

2 comments:

budak_nakal said...

erm.....
mai sini aku counseling kan......
naper ni.... rehat jer..... aku rasa kau banyak aktiviti sejak beberapa hari lepas....

sham said...

errrmm..tq