Thursday, September 24, 2009

Balik Puchong...

Suasana Edaran..best...hehehehe...

Salam...
Hi..
Al-Kisah...ari ni aku bgn awal sesgt...x cukup tido...ngantuk...kul 6am dh kena bgn..sbb ari ni aku kena balik puchong...nk g anta motor g service...tkt nnt x sempat lak biler dh start keje balik..so, apa lg...awal pagi lg la aku dh siapkan diri semua...by the way..pg td ayah aku yg anta g terminal..so, okay skit la...

Sampe jer terminal...bas dh ada..(tu..bas yg kt atas tu...sebijik)...so, x yah la nk berebut-rebut dgn org lain ttg tmpt duduk...mesT ada punya la tmpt duduk...hehehe...syukur..x rame ari ni yg nk g KL waktu pagi cam nih...kalo x..kena tunggu next round punya bas lew..

Perjalanan ari ni mmg best..tenang..sejuk...damai...x sesak kepala dgn kenderaan lain..lega...sampe jer kt KL..aku amik Putra g umah makcik aku kt Setiawangsa...amik motor..n then trus balik Puchong...x singgah pun..malas lak aku..tkt lambat lak nnt urusan selesai...

Sharp kul 10.30am...aku sampe Puchong..balik umah dulu...g tgk keadaan umah cam ner..syukur..semuanya masih ada..lengkap..x der cacat celanya...pas tu aku g kedai guntng rambut...n then pas gunting rambut br la g bengkel..pun sama gak keadaan ari nih...x rame kt bengkel...so, senang la urusan aku dgn tokei kedai motor tu...aku tinggalkan kunci n motor aku kt tokei tu...n tokei tu ckp..dh siap dia call..

Pas settle..aku pun apa lg...bergegas la thn bas lak kt area umah aku g KL tuk balik kt N9...so, mcm tu la activity aku ari nih...bosan skit...tp syukur sbb motor dh g anta service...mlm ni x tau lg aa activity..rasanya camnk g mkn SATAY TULANG jer kt dataran SENAWANG...huhuhu...besh..besh..

So, tgu update mlm ni yer..pas balik dr mkn SATAY TULANG...(kalo jd la, kalo x...berita sedih la esok...hehehehe)...bye...

2 comments:

Unknown said...

Selamat hari raya aidilfitri maff zahir dan batin ..

sham said...

TQ abg..