Thursday, September 24, 2009

4th day..

Seperti yg d janji kan...sama seperti semlm...ari ni aku g beraya umah Aini...huhuh....igtkan jauh..rupanya dlm 15 minit jer dr uamh aku ke umah Aini..hampagas tul...

tp apa2 pun..sampe gak hajat aku tuk g umah Aini...dh byk kali dia ajak g...tp x berkesempatan...ari ni jer yg ada...tu pun nasib baik la my parents ok jer..drg pun nk g jejln..coz dh x tahu nk wat apa2 kan...

pas g umah Aini..kitaorg g TESCO Extra lak kt Seremban 2...g shopping brg dapur...g tambah memana yg dh kurang...x byk pilihan kt sini..huhu..penat jer berjalan...last2 x beli apa2 sgt..skit2 jer...masa nk kuar dr pintu TESCO...my mom leh lak ajak g kt satu booth nih..jual gelang, rantai, cincin n jam yg ada energy...my mom tanya..nk beli x..coz bagus tuk kesihatan...n my mom suggest sirih aku beli rantai dier..huhuhu..tambah lg la collection rantai aku nih hah...nnt leh la nk berlawan dgn my mom...hehehe...so, apa lg...kena la aku membelinya next month..coz duit bulan ni nk pake bali tv...tv kat umah dh hancus...huhuh..

hah..terlupa lak...sebut ttg uamh Aini td...aku ada amik pic family drg..tp mlm ni x sempat la nk upload..coz digi cam dlm kete..so, rasanya esok jer kot ek...

oklah..dh lewat mlm dh nih...so,jumpa esok yer...bye...

No comments: